Emilia - Dagen

Trött som stryk är jag just nu, men slår på Hur många lingon finns det i världen för att bli piggare...
Idag skulle jag vara i stallet klockan 9 för att vara "hjälpinstruktör" på ett ridlekisridläger (mycket långt ord...) och ställde alarmet på klockan halv 8, för att kunna gå hemifrån 8.30 då det tar 30 minuter att gå till stallet.
Vaknar istället klockan 8.30, när jag egentligen ska vara påväg till stallet!
jaha, kom 15 minuter sent till lägret, bra start på dagen!
sedan mockade jag 2 boxar med små söta tjejer och jag och tilda var lite som hjälpinstruktörer också så de små tjejerna blev lite kompisar med oss och stängde in oss i 2 boxar.
Jaha, men eftersom jag och tilda är smarta hoppade vi över väggarna! :D
och sedan gav vi hästarna Lunchhö, vilket tar ganska mycket energi.
sedan åt vi våfflor till Lunch, det var gott :)
och sen skulle dom små barnen rida.
Jag skulle leda egentligen, (i snön med Converse!) men så blev det inte. Red en liten ponny istället.
Efter det - fotad av tidningen.
senare - Rider Pasadena igen, med tilda.
Later - Fixar Oboy.
Sista saken - Gör första utmaningen - hoppar en bana barbacka med Amandas Systers ponny. DET KOMMER FILM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0