Emilia - Önskeoutfit Lovisa (Andra)

Jag gjorde också en till dig Lovsia. :)
Jag tog dock inte så mycket utrustning till dig, men du kan ju toppa med ett par marinblåa ridbyxor eller någon snygg färg som passar. :)
Produkter:
- Schabrak - Lamicell RG collection(Maple Red)
- Benskydd - Lamicell RG collection (Maple Red)
- Boots - Professionals Choise
- Fleecetäcke - Lamicell RG collection (Maple Red)
- Grimma - Lamicell RG collection(Maple Red)
- Grimskaft - Lamicell RG collection(Maple Red)
- Ridstövlar - Tretorn advance
Och du lovisa!
om du vill köpa produkterna från Lamicell så ska du passa på nu på DENNA hemsida, dom har REA nu på de produkterna.
du kommer fram till Söksidan, sök på Lamicell då. :D

Kommentarer
Postat av: lovisa :)

Tack för tipset och outfiten! :)

2011-12-27 @ 22:15:22
URL: http://lowelovisa.blogg.se/
Postat av: emilia

Ja det kanske jag gjorde men spelar det någon roll? Jag gjorde en outfit som jag tkr är snygg och är sugen på att köpa in. Och haha kan du inte se skillnad på mössor? :)

2011-12-28 @ 18:06:51
URL: http://ridfjollorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0