amandacarlsson-utmaning2, annat^^

+ idag gjorde vi 2 utmaningen ! vi trodde det inte skulle gå med lorden eftersom han blir så het, så vi tog yoghurt:D han tycker det är svin kul, hehe! film kommer!:), jaja men red iaf rune och han var svinpigg^^ mm, men jag har slut idéer outfits ?! kan någon tipsa om en färg/märke skå skulle det vara bra ! .. Tror att lorden får vila idag så jag hinner med allt jsg ska göra och såå:) (ni får urkäkta mig jag är svintrött om jag hoppar från en sak till en annan) hihi .. tror jag ska leta upp min syster och emilia  och be dom hälpa mig med
- mocka åt agust
- mocka åt lorden
- fylla vartten åt agust
- fylla vatten åt lorden
- fylla 5 höpåsar åt lorden
- fylla 1 höpåsar år agust
- sopa utanför lorden
- sopa utanför agust
- fylla 3 matbunkar åt lorden
- ta in lorden borsta han och mysa lite sedan in i boxen och äta middag
+ att mamma kommer om en timma^^ hurra.
tycker det är roligt at göra sådant om man har en superponny♥kan inte klaga iaf^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0