mina mål under 2012 med hästarna

Här kommer fortsättningen!
med Amira har jag solklara mål som jag vet att vi kan klara av. hon kan om hon vill.
* få mera kontroll på småtävlingar, hon FÅR INTE springa omkring och bara ta bettet och bli stark. nejnejnej, kontroll från början till slut ska det vara. även på småhöjder och på höga hinder.
* få stadiga rundor i LD, hon ska vara SÄKER innan vi går vidare till högre höjder, iaf på tävling. om jag aldrig får dendär rundan, jaha då får jag väl fortsätta tills det sitter.
jag kommer inte chansa att starta en LC förens JAG kan hoppa den höjden, och amira ska vara 100 %.
* i dressyren Ska jag starta nån LD och LC (miniklubb LD och typ KM i LC.) och vill ha en någonlunda form. mycket träning.
* mycket mys, när hon inte är ute på lektion ska vi bara stå och bli kompisar och äta lite morot. ♥
Nu fick ni en liten bildbomb om året som gått! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0