bloggen

denna blogg är min dagbok. om jag kunde skulle jag skriva allt här, men tyvärr kan jag inte det.

det finns ca. 50 av mitt liv som ni inte har någon aning om. om mitt liv och i stallet, otroligt många saker som ni inte kommer få veta - då blir mitt liv kaos. då kommer jag få mycket skit av jättemånga.

jag önskar att jag kunde berätta lite mera för er, för denna bloggen är ett sätt för mig att kunna skriva av mig, skriva känslor och tankar och göra andra inlägg.

det är jätteroligt att blogga, MEN jag känner mig för stressad i livet, har mycket att göra för att kunna ge bloggen till 100 procent. jag kan bara ge 90 procent, jag kan inte mera, orkar inte, har inte tid.
hästarna är ju mitt liv, och där kommer jag hålla till när jag är ledsen, när jag är glad och det är där jag har mina närmsta vänner.

men just nu - har jag kanske mist en vän? jag vet inte. kände att allt skulle bli så bra med henne och vi skulle ha så kul - men nu.? jag vet inte, mtt huvud är i kaos .

Behövde skriva av mig lite. nu är det amanda som står i centrum på bloggen - kul för henne - inte för mig... min tur att vara i skymundan, undrar bara hur länge?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0