Dagen

ARG ! Datorn bara segar .. :@


Hej , jag fick inte blogga eller sitta vid datorn igår kväll då jag kom hen gaaaanska sent . Men vi hade bara roliga lektioner idag, Hk-Idrott-Musik-Slöjd vi hade säkert nå mer men jag kommer inte ihåg !

Jag skulle till stallet igentligen men jag for hem och bakade med mamma istället, det vart bullar :) Jag gjorde mina med sylt och dom var vääldigt goda men dom var inte vackra för 5öre . Mu sitter jag och mummsar på lite choklad och har det lite mysigt :) Men nu är datorn min HELA kvällen så kommer troligt vis mer inlägg !"

// amanda


Kommentarer
Postat av: Melinda

Du glömde matte haha :D

2012-04-18 @ 09:29:52
URL: http://nhponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0