Emilia Samuelsson • Ronja Amira

Mitt namn är Emilia Samuelsson dårå och jag är 13 år gammal. I september fyller jag fjorton om det var intressant att veta!

har ridit rätt länge och jag rider ca.3 gånger i veckan på BODENS RIDKLUBB som ligger i norrbotten. där är jag varje dag och är medlem i Ungdomssektionens styrelse som ledamot. jag är med på alla aktiviteter som anordnas om jag inte är borta och jag trivs verkligen med mitt liv där!

Jag har även stort intresse för fotografering och jag fotar med min Sony A290 med mina 2 objektiv Tamron 18-200 + standartobjektivet SAM 18-55 mm. mitt tamronobjektiv är dock sönder just nu så jag ska få ett nytt snart.

jag ängnar även stor tid vid datorn och bloggar samt pillrar med bloggdesigner! Det är otroligt roligt och det är riktigt kul att se resultat.

Jag har gjort headern + designen här på bloggen.
Kodmallen är dock hämtad från en hemsida men allt från den har ändrats och det är bara en länk från den som gjort grunden längst ner i menyn.



Kommentarer
Postat av: Team Nyrk

SV: Tack tack :) visst säg till när du lagt till oss :)

2012-04-12 @ 12:00:32
URL: http://teamnyrk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0