frågor om bloggdesign

har fått in många frågor om bloggdesign på senaste tiden, har ju börjat göra det nu. just nu gratis, kommer inte börja ta betalt.

om du vill beställa en bloggdesign gäller detta:
- du ska ha .blogg.se då jag inte kan sätta in på andra plattformar.
- jag gör designen, du får göra headern själv om du vill, annars gör jag den också.
- det ingår insättning.
- KAN INTE ANIMERA!

gör också alla ikoner och sidobilder och allt.

är du intresserad ?
kommentera, och adda min msn - [email protected] - så pratar vi vidare. VIKTIGT.

/emilia

Kommentarer
Postat av: Wilma

Hej Emilia!! JAg skulle gärna vilja ha hjälp med att få upp typ en header elr något på min blogg;) Kan du det? / Wilma.

2012-04-17 @ 15:16:35
URL: http://wilmaoboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0