gårdagen och idag

Hola! Igår var jag i luleå och gick blandannat på hööks. Blev ett brunt Lamicellschabrak som handlades in och en "våtdräkt" till tyra! Handlade också lite nödvändiga saker till ponnyn ♥

i nuet sitter jag hos Johanna där jag sov inatt, vi ska se på irene huss. Förövrigt sov vi på en balkong inatt, mysigt och kallt!
egentligen skulle jag komma till tilda och ha filmkväll med emilia,johanna,tilda och eveline men vi gick till johanna och mös på en balkong, jag och tilda såg på en film och dom andra frös.

Vi gick inte in igen... vi sov där!

senare idag blir det att rida ponnysarna, blir att rida 3 hästar.
vi syns väl senare om jag hinner göra nå mera inlägg! :)

HADEBRA
/amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0