gårdagens hoppning

Igår gick det verkligen som jag hoppades! ♥

åh vad bra det gick, så roligt var det! vi har ju haft en liten dal nu, för hon har varit lat osvosvosv - men nu klickade det verkligen.

jag tror det var dressyrpasset som gjorde att allt lossnade, hittade ALLA knappar på henne, hon var sviiinfin.

vi hoppade typ bana.
hon stannade en gång bara, och efter det blev hon G-A-L-EN nästan, jag behövde bara trycka liiite för att få fram henne i galopp och hon hoppade jättebra!

hoppade typ 70-60 cm :)

pratade med stina om tävlingen den 19-20 maj på BRK och hon sa att jag kunde vara med! så om jag klarar alla gröntkort saker så ska jag vara med! :D

/Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0