Kotten ♥

red min underbaraste kille idag och det gick helt amazing. ♥
älskar ponnyn, puss på den alltså!
vi red galopparbete och jag jobbade lite styrketräning medhonom, Kajza sa att jag skulle ta ihop han några språng och sedan ge efter INNNAN han börjar blir trött och saktar av.
som ni kanske vet så är han inte alls duktig på galoppen alltid, den är ju lite springig eftersom han är fd. travare... men den blev otroligt fin i slutet!
Så jag ger passet 5/5 stjärnor helt klart :)))
min första tävling med ponnynnn... 2009/2010? :)
/emilia

Kommentarer
Postat av: Kajza

Bra jobbat, ni var jätteduktiga bägge två idag!! ;-)

2012-04-23 @ 22:17:50
URL: http://dumlesdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0