Näsvallens Belarus • Bullen


somsagt, jag vill ha namn på era kommentarer sötisar!

Ja det är klart man undrar vem bullen är, han har jag inte skrivit om något, nästan. ni som har varit med ett tag vet nog lite smått men ska skriva här.

det hela började med att vi i Usekt skulle börja söka en egen shetlandsponny, efter en ganska lång planering. vi letade på hastnet, först hittade vi inte så många, men vi hittade bullen efter et tag.
i januari 2011 blev han våran och sedan dess har vi alla tagit hand om honom tillsammans. Promenader, körningar och ridningar.

Första gången jag red honom ramlade jag av!
och nu kommer många reagera på att jag är lång blabla... men bullen är en shetlandsponny och är B-ponny! han tar inte skada av det.

han är otroligt lättlärd och har ett otroligt stort hjärta. han kan buga och puss (vad jag vet om inte han lärt sig något nytt medans jag var borta), och är jätterolig att vara med.

Nu går bullen bara med oss (inga lektioner) för ett tag. vi kör med honom, rider honom och promenerar med honom.

bullen är en del av usekts hjärta och vi älskar honom ! ♥



i vagnen!



bildkälla och Bildkälla - länkar

om ni vill läsa mera om bullen och kanske lite om hela us klicka HÄR då!

/emilia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0