Q&A

om ni undrar så står Q&A för det "frågor och svar"/svar på tal/fråga och svar, det är en förkortning på engelska.


1 - kommentera gääärna med namn nästa gång sötis!

Jodu. Amira är ju ridskolehäst och man lär sig att se andra rida henne varje dag.
eftersom hon inte är min och och för att jag inte har någon makt kan man ju inte gå fram och säga "gå ut, detta är min favorithäst" direkt.

men det kan ju vara jobbigt ibland såklart, men man lär sig som sagt.
det är som att du delar en cykel med en kompis, man får turas om mycket!

men jag önskar ju såklart att hon var min egna - vilket aldrig kommer bi verklighet - hon är ju så populär! ♥

HUR REAGERAR NI RIDSKOLERYTTARE NÄR ANDRA RIDER DIN FAVORITHÄST?
kommentera mer än gärna vad ni tycker.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0