skotertur

varit ute med skotern i det konstiga aprilvädret!
åkte bil dit (pappa och adam med skotern samt alla vänner+familjer också) och åkte skoter upp på berget.
väl där grillade vi souvas, klättrade på stenar, åte skiboard, madrass och bob samt att dricka oboy och påskmust.

riktigt taggad till på torsdag när jag och Felicia (vän från stallet, våra mammor känner varann och pappa och ola med.) åker till Mårdsel (sveriges minsta håla - myyysigt som tusan!) och stannar där till på måndag. vi bor i mårdsels-träffpunkt (ett hus) och jag sover även en natt hos felicia i deras stuga.
åkte över min största fobi - ISAR. Fytusan vad det är läskigt asså. tror alltid att vi ska gå igenom isen med skotern, haha.
Idag (eller snart) ska jag te stallet, cyklar dit.
hoppas ni har haft en bra söndag!
vad har ni gjort ? :)
tack för alla fina kommentarer btw, ♥

gammal särbild på mig och fina skotern rödis! ♥
/ emilia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0