svaren på frågestunden - från mars

ja dom kommer upp först nu, men videoinlägget som var klart kunde inte laddas upp. därför kommer dom i skrivande form!


har du någon gång funderat på skaffa en egen häst?

jag vill såklart ha det men har inte haft den tanken. eller jo, med love så ville vi ta henne istället för avlivning men så blev det inte tyvärr.


vilka ponnysar i boden hade ni velat testa rida? :)

Jag skulle helt klart velat testa Paulina Molanders Clatch och Nina Backmans Mini ! helt klart fina ponnysar.


1. kan ni lotta ut ett riktigt pris nån gång?

det har vi redan gjort, vinnaren avslöjades idag.


2. mål med din ponny iår, amira hette hon va? :)

Att nolla LD och träna LC-höjd för att få rutin. träna på miniklubbar med kontroll! :)


Dressyr/galopp
Trav/fälttävlan
Hoppsadel/dressyrsadel
Ridskola/egen häst
högt/lågt

tycker du om när folk säger att du är ful?

Nej, det är ju aldrig roligt.



tycker du mjölk luktar gott?

tycker inte att mjölk luktar något. när den är sur luktar den dock inte gott!



;) Åker du slalom? Och i såna fall om du gör de kan du visa dina skidor och dina skidkläder :)

Japp. jo det kan jag!

här får ni hur jag såg ut igår, och som jag alltid ser ut: TURKOS!


Vem rider du helst på en dressyrlektion, hopplektion (utom Amira.. haha) och uteritt? :)

Kotten på dressyr och uteritt och Pasadena på hoppning.


vilken är din favoritfilm?

Wallander - Mastermind var bra, Wallander - innan frosten och typ alla hästfilmer som finns + MYCKET ANDRA!


vilken är din favoritglass?

CALIPPO SHOTS!


vilken är ditt favoritshampoo?? ;)

Garnier Respons


är du kär i nån?

japp.


hur många förhållanden har du haft?? ;D

typ 5.


vem är din bästis?

vem är din beestisfeestis? ;)

Samma frågor haha. Amanda och Felicia samt Tilda, och massor av andra. alla i stallet är helt underbara ♥


häst eller ponny?

hoppning eller dressyr?

tävla eller träna? träna inför tävling

att blogga eller rida?? båda!

 

TOG INTE ALLA FRÅGOR EFTERSOM ENDEL VAR HELT KNÄPPA!

eftersom jag vet vem du är så tycker jag du ska tänka dig för vilka frågor du stället.

fråga de knäppa frågorna face to face istället för att skriva dom om du så gärna vill ha svar på hur ofta jag går på toa tillexempel! :@

arg emyl...

 

/ emilia :D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0