tävlingen 30/10 2011

Red LE och LD (70 och 80 cm) på en klubbtävling i oktober förra året.
då drev jag bloggen www.teamsamuelsson.blogg.se med min kusin som också rider, men den bloggen stängdes här en månad efter eftersom hon bor i gävle och jag, ja jag bor ju i boden.
känslan i LE:n var inte så bra. fick 1 stopp (eller hon sprang förbi) i den klassen. hon var ganska okoncentrerad också och jag gillar inte när hon är det!
men är ganska nöjd över den ändå. :)

LD:n då: jag tänkte hur jag hade gjort förra rundan och tänkte göra det bättre nu i LD:n. hon gick helt fantastiskt hela rundan fram till sista hindret. TROR NI INTE ATT HON SPRINGER FÖRBI DET?! jävlar vad arg jag blev. det bara rusa i mig. hur kunde jag bara släppa och tro att "bara ett hinder kvar, jag lättar blablabla"? åh.
jag red den rundan en gång till (man fick det) och då gick vi felfritt. den känslan var också jättebra. var nöjd över dagen ändå!
hon kämpade sig över hinderna med en kass ryttare på ryggen ändå. min fina prinsessa ♥
lite bilder fotade av Tobias hannu!

video med henne -filmklipp från tävlingen där!

My soulmate. ♥

/emilia

Kommentarer
Postat av: Charlotta

Sötisar! Hon är ju som lite bäst <3

2012-04-06 @ 19:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0