torsdag

idag är det torsdag.
1 dag kvar till fredag, 2 till lördag. ca. 6-7 veckor till sommarlov och det är snö ute. okej?
idag har jag ingen aning om vad jag ska göra.
eller jo, jag ska vara på skolan och sedan ska jag ta den andra av tre sprutor mot livmoderhalscancer. AJ, det gör ont ju.

blir inte att rida O heller, han skulle rakas tror jag.
blir kanske att rida ändå men på en annan heeest, vi får se.

nu ska jag till lektion så ni får leva gött, tidsinställda kommer upp idag, har världens bloggsug nu när bloggen går så j*vla bra! Love u! ♥


bjuder på en såhär småsexig mobilbild från kåbdalis, bildbrist hörde jag?
/emilia

Kommentarer
Postat av: E M I L I A

syyynd annars hade du ju kunna rida ut med mig.

ska du rida någon annan? ;)

2012-04-26 @ 12:15:45
URL: http://emilialarssonnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0