torsdag

vaknar upp och inser att lovet snart är slut! :/
aja, nu ska jag göra något med dagen, åka te stallet ska jag ju sen eftersom jag ska rida O (oboy) och jag ska göra nå med bullebus också.

hoppas att ni är lika taggade för helgen som jag är, blir att göra en sak med en tjej + hennes kompisar + några andra på lördag och så ska jag ut med bullen i vagnen tror jag om jag hittar någon som vill ut och om ingen annan ska göra det innan mig! ♥

älskar helger som är planerade ;)

VAD ÄR ERA PLANER INFÖR HELGEN?
Kommentarer mottakes tacksamt! ♥

/ emilia

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är bullen?

skriv gärna i inlägg, tror många undrar!

2012-04-12 @ 09:32:50
Postat av: E M I L I A

den där kavajen är sjuukt fin! :)

tänkt köpa den där, men det blev att vi köpte en lamicell kavaj, annars hade det lätt blivit den där! :)

2012-04-13 @ 10:19:48
URL: http://emilialarssonnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0