Tripp till brk

jag har varken orkat eller hunnit blogga, men jag han berätta om gårdagens ridpass :)

Corran hade hoppträning på brk så jag och lorden följde med och hoppade några skutt. DET GICK SUPERSUPERSUPER BRA! Jag började med att ställa isidorna i skritt och trav , i galoppen så var han ganska pigg och stark så jag låg på en volt och sedan så lossnade han ! Efter det så galopperade jag nästan på lång tygel så han skulle få sträcka på sig men han låg bara i samma  takt . HAn brukar ju alltid öka men icke det icke ! Han var VÄLDIGT glad i hatten  ;D

Funderar just nu på om jag ska spara ihop till ett par JW ridbyxor ? Men jag vill ha alla färger, vilken ska jag välja ?


Jag är grummt sugeen på det röda!

VILKA SKULLE NI VÄLJA ?:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0