tusen gånger starkare

sett på film med skolan, därför har jag inte bloggat förens nu.

Vi såg på tusen gånger starkare (rubriken säger väl det kanske :3) och nu efter den ska vi skriva en analys.

idag - måndag. tisdag,onsdag och torsdag kvar innan påsklov, woop woop!
blir att äta vid halv 12 och efter det kolla på våra omdömen, är riktigt nervös hihi. tänk om jag inte har så bra bedömningar, hoppas och tror inte det haha.

stallet ikväll. Teori och sedan göra nåt med bullen. eller gå på ett möte, vi får väl se.

jag och min prinsessa ♥

/ emilia

Kommentarer
Postat av: jossan

ååhåh den är så bra, fast bättre som bok! känner att jag måste läsa/se om den igen :D

2012-04-02 @ 17:02:10
URL: http://tellme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0