bloggar jag läser

Fick frågan om jag kunde skriva alla bloggar jag läser.

självklart gör jag det, nuuuuu

www.emilialarsonnn.blogg.se
min såkallade bloggkollega, haha. Hon bloggar ju här haha.
Antar att alla här vet vem hon är då hennes blogg visas på hela blogg.se :)

www.nlryttare.blogg.se
Min bästa kompis och min kompis blogg där, bra blogg med intressanta inlägg.

www.hamreryttarna.blogg.se
jättebra blogg med jätteduktiga tjejer. Dom rider superbra och jag är deras störta fan typ haha!
om ni ser detta så vill jag bara säga att eran blogg är helt suverän. <3

www.ponnysanning.se
behöver jag säga något? ;)

Ja, det var väl typ alla, iallafall endel :D
det kommer väl en till del senare.
 / Emilia Samuelsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0