dagens ridpass - fin ponny

Idag red jag Amira, vi hade banhoppning! :D
hon var rent ut sagt awesome hela ridpasset och vill springa, och det är ju alltid roligt.
vi hoppade först fram och sedan red vi en rätt enkel bana - men den innehåll många saker att tänka på, det var miniklubbbanan, fasthögre då.
jag och amira skulle rida banan sist, och hon ville verkligen inte stå still haha!
men sedan var det min tur, och Kajza höjde upp hindrerna till 80-85-90 cm, och jag fick frågan om jag ville hoppa LD eller LC, jag sa blandat.
Så jag körde igång då, och jag skulle tänka framåtframåtframåt hela tiden och rida med ganska bred hand då Amira gärna springer förbi istälet för att nita, men hon var helt underbar då. :D
det blev bara ett missförstånd, och det var på ett räcke och hon hoppade av Stort. Då kom inte jag med så bra i språnget, haha.

jag kommer leva på denna känsla länge, ett perfekt avslut på 3 underbara måndagar hoppning med världens bästa ponny och instruktör! ♥

finaste ponnyn <3

/ Emilia Samuelsson

Kommentarer
Postat av: Tilda Larsson

SUPERMAAAEEN, heeelp!

HAHAHA, nääe ni va jättefinaa <3

2012-02-21 @ 07:32:06
URL: http://nlryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0