janekurs

som ni vet så fotade jag lite bilder idag på janeträningen.
Dom blev kassa, och det blir pinsamt att visa upp dom här tycker jag.
mörka ekipage + inte bra belyst ridhus = dåliga bilder.
Här har ni dom iallafall!

favoritbilden för dagen, vet inte varför men jag tycker den blev fin bara.





vet inte varför jag lägger upp denna, men den var bara cool...



ni lär lägga märke till att det ser ut som att hästen bara har 2 ben, ett fram ett bak, men ja, den hoppar awesome så dom andra syns inte ! ;)

somsagt dåliga bilder, menmen, det kommer andra tillfällen! :)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Tjenare! Du fångade inte mig och Activen på bild? :) // Sofia

2012-02-21 @ 09:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0