Spakväll på fredag!

Den 17-18/2 är det spakväll på stallet för de lite äldre ungdomarna!

Vi träffas på stan utanför HM klockan 16.00. Ta med egna pengar för att köpa de ni vill ha tex. ansiktsmask, nagellack, hårinpackning, hårfärg m.m.

Sedan tar vi bussen till stallet (busspengar/busskort måste ni ha med), äter god middag, myser med bastubad, riktigt mumsig efterrätt och grymma tjejfilmer
vi kommer sova över i teorisalen så ta med dig sovkläder.
Anmäl er på listan i hästutdelningsrummet!

VARMT VÄLKOMNA!!
 
Jag kopierade texten från Usekts blogg eftersom det är jag och Tilda + Jenny som anordar det!
Anmäl er genast :DDDD

jag kommer, ses vi där?


Kommentarer
Postat av: emilia

Såklart ;-) eller tror jag kommer i alla fall, har dock stalljour på lördagen, haha ..

2012-02-15 @ 10:15:34
URL: http://emilialarssonnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0