VARNING!!!

Nu är det såhär.
tänkte ta det i en video men det sket sig! :)

nä men asså Jag börjar ALLTID mina kommentarer med namnet Emilia - Teamboden.
det kommer jag alltid att göra så länge jag bloggar på TB.

MEN - det är någon som jag inte vem det är som först skriver en dryg och otroligt elak kommentar till mina vänner, igår var det en av mina närmsta som jag vet kan ta åt sig mycket - vilket är bra, som fick nitlotten och som fick kommentaren som löd tex. atthon var falsk.
Efter (ca. 3 min) så postades en till kommentar, med mitt namn, som skrev att det var inte så blablabla, och de 2 kommentarerna hade samma IP-nummer.

Personen vill sätta dit mig, och göra mina kompisar ledsna, och jag mår dåligt om dom tror det är jag.

Personen i fråga skriver såhär i namn och bloggadress fickorna:
- Namn: Emilia - Teamboden
- E-post - HON SKRIVER INGEN E-POST - det gör ALLTID jag.
- Bloggadress: www.teamboden.blogg.se

Det är inte jag om det inte står en mejladress. Står det en epostadress som lyder [email protected] så är det jag + att jag kan börja skriva något annat som gör att det verkligen är jag...

SÅ OM DU FÅR EN KOMMENTAR. FÖRST EN EN DRYG SEN EN SNÄLL, FRÅN MITT NAMN, MED SAMMA IPNUMMER, SÅ ÄR DET INTE JAG!!!!

/
Emilia Samuelsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0