amandacarlsson- dagen ^^

idag har det varit en hyfsat rolig dag:) den började med att  jag gick ut med fransberthil..(min kanin).. sedan så gick jag och hjälpte mamma med stallet,.. och så kommer det skummaste , jag stog inne i stallet och så hörde jag att corran skrek: YOGHURT!!.. jo gissa .. han hade han rymmt till runes hage och sedan TOTAL BOMBAT tråden.. jaha , så vi försökte fånga han men självklart inte bli fångad.. så vi höllpå säkert i 30-45 min .. AA men så fick vi  han och lagade tråden .. men vad tror ni hände?! samma sak igen .. BOMBADE!! och han gjordee det MINST 5 gånger.. men när han slutade så gick ja ut med Maria ( min andra kanin ).
men så åkte vi till staden och for på Dollar  för att köpa dricka och lite annat:) men så for vi till brk och där fikade jag med felicia ,mamma,ak, och anna ♥ sedan gick jag och felicia till lorden :) och när jag var klar med det så kollade jag när emilia red Oboy och tilda tränade med bullen<33, och jag skulle såva hos emilia men mamma ville att jag skulle såva hemma!:(


Kommentarer
Postat av: celise till amanda

knas yoghurt då! ;D

2012-01-06 @ 12:54:05
URL: http://syskonryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0