amandacarlsson- skooola nue!

sitter åter igen så skolan och tråkar:) klassen är samlad, väntar på sista lektionen .. har just haft  prov och tror att det gick ganska bra :D Jag fick panik efter ett tag för jag glömde ett ord men precis när jag var klar med sista frågan så kom jag på vad det var! gladchey! . Men idag blire inte stall , ska ut och gå med pappa och tyra:) men mamma skulle rida han idag;)

Är så tävlings sugen ! ska nogh på den i luleå och några andra med lorden.. Men med yoghurt blire hemma tävlingarna i dressyr! påtal om dressyr , är det någon som har en sadel (dressyr) som passar en b-ponny till salu? har ju en men den passar på han men den är lite stor att rida i  för Corran:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0