amandacarlsson- svar på frågor

Ja, nu tar jag tag i det som ska göras!
Frågor av anonym:
1: Hur gamla är dina ponnys?
Lorden är 18 och Yoghurt är 14.
2: Hur många unika läsare har ni som rekord?
över 50
3: hur många sidvisningar har ni som rekord?
typ 200
4: tycker ni att den frysta regeln i TR är onödig? skriv eran åsikt om ämnet.
jag vet faktiskt inte vad jag ska säga om detta, lite knasigt är de ju..
5: varför har ni en sån bra blogg?
Hahah, denna gjorde min dag, men tack så mycket! <3
ps: eran blogg ÄGER!!!
tacktack!
frågor av ...
1: varför valde du att starta blogg med just amanda/emilia?
för att emilia är en SUPERSNÄLL kompis , och vi är mycket bra vänner.
2: uppdateringen är dålig. varför?
har inte tid att blogga , när jag är i stallet vill jag lägga all min tid på Lorden, och när jag är hemma/skola vill jag lägga mer tid på läxor och familjen: Men jag tar den tid jag kan till att blogga:)
3: gör du headers om nån frågar?
hehe, jag kan men jag är inte bra:)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0