Emilia - Bloggar jag läser och varför

Dessa lite större bloggarna läser jag varje dag:
- nellieberntsson.se
- Linnolsson.se
- ponnysanning.se
- ryttarmosaren.blogspot.com - DEN ELAKASTE, dock väldigt rolig att läsa då den är så patetisk.
- Johannagrant.se
- Gennes.se
- hamreryttarna.blogg.se - DEN BÄSTA!
- ponnynceline.blogg.se
- fantasias.blogg.se
- kristinawarg.se
- ponnybrudarna.se
- dressyrparet.blogspot.com
Dessa lite mindre också:

- emilialarsonnn.blogg.se - DEN BÄSTA!
- Nlryttare.blogg.se
- syskonryttare.blogg.se
- ridfjollorna.blogg.se
- hannaj.blogg.se
- byjuliaa.blogg.se
- teamhopp.blogg.se
- Juliafriberg.blogg.se

läser också alla ni som kommenterars bloggar också, dock kanske inte varje dag!
men ni ska veta att jag kollar in och säger hej iallafall!

Kommentarer
Postat av: emilia

Naw, eran blogg är också bra! <3

2012-01-07 @ 21:34:17
URL: http://emilialarssonnn.blogg.se/
Postat av: Kusin

Läs min blogg skit unge!

2012-01-08 @ 09:53:51
URL: http://Kabayos,blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0