Emilia - dagens ridpass

idag red jag finaste pojken, Kotten! <3
taggade hela skoldagen för att fråga kajza om jag fick rida honom idag, och visst fick jag det :D
vi hade galoppövningar idag, :)
jag tror det är väldigt svårt att förstå dock,
men vi började med att trava till medellinjen där vi fattade galopp på volten och galopperade resten av halvan på den, sedan följde vi långsidan i galopp, galopperade till medellinjen på andra volten, saktade av till trav, travade hela volten runt, fattade galopp vid medellinjen osvosvosv! :D
det var jätteroligt och kotten skötte sig jättebra, jag är nöjd! :)


Kommentarer
Postat av: Kajza

haha Fast ni red ju volter, inga ägg... ;-P

2012-01-24 @ 09:07:04
URL: http://dumlesdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0