Emilia - deepshit

nu till lite deepshit igen...
varför skriver jag det egentligen?
ingen aning. vet ni? :O
ja, jag är (om ni inte redan vet det) inte så rädd för att ta åt mig om någon säger något dumt.
förut var det liksom Okej. men om jag tänker efter på hur jävla (ursäkta mitt språk) elakt det är så måste jag ta tillbaka mina ord - delvis. det är helt ok men ändå taskigt liksom...
Att få en taskig kommentar där det står att man är typ dålig på att rida eller har en ful blogg eller vad som helst kan kränka någon.
även dendär starka tjejen i din klass som verkar stadigast av alla. hon kan också vara lätt att göra ledsen.
alla våra läsare med en blogg har nog känt det.
Känslan av att någon inte tycker om det DU gör.
Men vet Du...
Bry dig inte.
jag känner lite 2 saker känns det som.
Men det DU gör, och dom kommentarerna DU får, ska inte STOPPA dig.
Du kan komma hur långt som helst om du bara KÄMPAR.
låt inte någon komma och stoppa en idiotstäpel i din panna.
det är du inte värd. ingen är värd det. inte ens dom som kommenterar dessa elaka kommentarer.
Alla dessa kommentarer kan faktiskt ändra på någons liv föralltid. du kommer kanske aldrig mera sitta upp på din ponny - för du har fått en kränkande kommentar som lyder tex.: "Du kommer sitta sönder din ponny." Så är det inte.
om du väger ca. 1000 kilo och är 2 meter och sitter på en Liten B-ponny - Fine. då kan du kanske ana att du måste gå vidare. Överdrivet med vikten, men det ska egentligen inte spela någon roll. Det är längden som sätter stopp för dig. varför finns det inget speciellt piller? :o

Jaja, nu har jag snackat ut mig lite.
vad säger ni omdetta ämnet?
ska man ta åt sig av elaka kommentarer eller ska man gå vidare liksom?
svar mottakes tacksamt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0