Emilia - deepshit

jag tror nästan att jag är en shopaholic faktiskt. strävar alltid efter att få köpa dendär Pikén, detdär hvpolo Scabraket och domdära matchande benlindorna - eller vad det nu kan tänkas vara.
jag är alltid på mamma att få köpa massor av saker haha, men får jag min vilja igenom - njaa.
Hvpolotröjan köpte hon, för att hon själv skulle kunna rida i den...
annars, njää
men hon är bäst endå!
jag kollar alltid avundsjukt på de ryttarna som har allt, ett snyggt schabrak med en snygg matchande huva och snygga ridkläder. kavajen sitter som utformad för just den ryttaren och resten behöver vi inte ens prata om. märkessaker eller inte - alla har vi någon gång velat ha något någon annan har , som man själv aldrig tror man kan få.
fast det är ju rätt - inget i världen är ju gratis, man får inte saker, man måste kämpa, annars faller du pladask, vid mållinjen liksom. woop woop! grattis, you lost liksom.
jag har inte domdära märkessakerna och jag är inte den snyggaste ryttaren, men jag är nöjd över det jag har, jag har chansen att få rida massor av gånger i veckan på underbara hästar och jag är i stallet varenda dag nästan. lucky me!
jag tror alla har varit i dendär situationen när man står där, framför en produkt, och bara blir KÄR.
allt annat försvinner under en sekund eller två, sedan kommer verkligheten ikapp, pengarna också. man har inte råd att köpa den produkten, inte då.
och när man kommer för att köpa den nån vecka senare, då är den ju såklart borta - woops, var tog den vägen? gone forever typ.
men egentligen, du kanske redan har en liknande produkt. om det var ett scapaschbrak tillexempel, då kanske du har ett från hööks i stallskåpet eller hemma i garderoben.
tänk på vad du har och slösa inte bort dina dyrbara pengar i onödan!

meningen med detta inlägget var att visa er att - ni är inte ensam om att bli totally in love med något. det händer alla. sometimes.
jaja, nu ska jag sluta med mitt deepshittalk hära.
hejdå!

Kommentarer
Postat av: Erika

sv: hahahhhhahah eller inte... han har lärt sig en dumhet att vägra är mycket roligare hos förgånde ägare..

2012-01-11 @ 07:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0