Emilia - Förlåååt

Förlåt oss för våran usla uppdatering, jag (Emilia) har inget bloggsug för tillfället och Amanda har typ jag vet inte, hon har inte bloggat på länge iaf, ska snacka med hon , det kanske ä nå problem med hennes dator kanske?
kommer en look a like från min sida senare, ska även testa göra en outfit på Photoshop!
Och om ni undrar varför jag ska testa göra en outfit är det för att jag inte kan Photoshop bra alls, DENNA tjejen har lärt mig allt jag kan xD
OCH en sak till:
Ni kommer inte se så mycket bilder från min sida då min kamera ska in på koll imorgon, och Objektivet också.
Objektivet får "error" hela tiden, tur att min garanti inte gått ut!
och kameran ska med också ;)

Kommentarer
Postat av: josefine

Tack för din fina kommetar!

SV; Tack! Glädjer mig otroligt mycket att höra <3

2012-01-07 @ 17:20:34
URL: http://fantasias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0