Emilia - Godnatt!

Godnatt mina fina läsare.
ni har haft grymt bra åsikter om dagens fråga. kommer upp en imorgon också! :)
veckans blogg ska jag och amanda snart fixa, vi kommer göra på ett annorlunda sätt...
1: vi gör lotter, 1 till varje blogg
2: vi väljer en värdig vinnare av bloggarna.
3: sedan så lottar vi tvåan och trean av de bloggarna som är kvar!
ni kanske tycker det är konstigt, men jag lovar att alla kommer bli nöjda, särskilt de som vinner!
film kommer, alltså som bevis.

jaja, nu ska jag snart nana efter en awesome dag - ridit Oboy barbacka, ätit köttfärssås och spagetti, varit ute och suttit vid datorn. det tar mycket energi... eller? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0