Emilia - Idag

Godmorgon Goingar.
IDAG kommer det upp ett tidsinställt per timme, från klockan 10 till tjogo i 2. GREAT! kommer också nå inlägg från skolan då vi har många raster och mycket dötid när man kan få sitta vid datorn, woop woop!

IGÅR var vi pågång igen, statiken rullade uppåt och kommentarerna flöt in.
idag ska jag troligtvis gå till skolan (Tidsinställt inlägg!) och sedan ska jag mocka, fylla Hö, vatten och mat till Oboy. Vet inte om jag ska rida dock. ;)
Jaja, skoldagen, börjar med engelska, efter det SO och sen lunch, efter det NO och sen idrott. Slutar kvart över 3. seg dag, yada yada
VAD SKA NI GÖRA IDAG? ;)
jag hoppas btw att jag kan hålla mig frisk iallafall!

Hejdååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0