Emilia - Jag i tidningen

Jag fick en fråga om jag är mycket med i tidningen, för att jag är med på så mycket aktiviteter. Hon undrade alltså hur många gånger jag har varit med i tidningen! hah, gulligt!

Haha, denna fråga kom mycket passande då jag och min kompis tilda (Tryck HÄR för att komma till hennes blogg.) snackar mycket om det.
Jag och tilda är ganska mycket med i tidningen, för vi är med på nästan alla aktiviteter Ridskolan anordnar.
Men vi tycker bara det är kul att vara aktiv i den bästa ridklubben såklart!
på senaste tiden så har jag varit med mycket i tidningen, ja.
Senaste gången var denna:
Ridlekisläger med 5 söta tjejor. Jag är längst bak till vänster! :)

Sedan var det ju Ridklubbens Julshow, som jag och mina älskade Ungdomssektionskompisar hade anordnat. Jag kom med i tidningen där också!
Gymkhana med älskade bellman. Vi vann, mitt lag alltså. Bäst! <3

Sen ar det ju läxläsningen också. Där var både jag och tilda med i tidningen, i Bodenguiden!
Hästen Agust var kändis den gången! ;)

Sedan har jag varit med när det var Sportlovsridläger och massor av andra aktiviteter! ;)

BILDKÄLLOR: NSD, GUIDEN BODEN.

Kommentarer
Postat av: Tilda Larsson

HAHAHAH, bäst!

2012-01-19 @ 17:54:55
URL: http://nlryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0