Emilia - Lasse

Jag skriver inte så mycket om Lasse längre, jag vet inte varför riktigt.
Han mår bra och chillar i sin stora bur i mitt rum haha!
Är ute och springer med honom i snön typ alla dagar i veckan med varierande träning.
hoppning ca. 2-3 gånger i veckan, 2 gånger med SMÅ, små hinder där han får slappna av lite.
för han har tappat sitt lilla självförtroende under vintern, då jag inte har kunnat ge honom den träningen med hinder.
vi hoppar högt/bana 1 gång i veckan :)

han har typ 2 vilodagar med mys, och resten av dagarna springer vi bara.

ibland hoppar han bara 1 gång i veckan, och ibland inte alls. ;)
jag hittade en väldigt charmig bild på honom för någon dag sen, tycker den bilden var helt awesome...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0