Emilia - Schabrak tillsalu

Nu när Hööks finns här i Luleå ska jag rensa ut 2 av mina schabrak.
Schbraken är lite skitiga på bilderna men de ska rengöras! :D
Märket är Jacson Gear, Dressyrschabraket är använt 2 gånger och allroundmodellen ca. 4-5 gånger.
Som ni ser, lite skitigt vid sadelgjorden.
Det sitter väldigt bra på hästens rygg, ganska tjock schabrak.
Storlek Ponny, dressyrmodell
pris: bud







sitter perfekt precis som dressyrmodellen.

Storlek Ponny, allround
Pris: BUD

enda skadan det har är att en liten del av passpoalen är lite sönder uppe vid framvalvet, annars så är det helt perfekt.

Om det är någon som vill köpa något av dessa schabrak är det bara att kommentera med en adress (mejladress, bloggadress) så jag kan nå dig :D

Kommentarer
Postat av: Jessica

Sv: Det är ungefär samma här: Jag bröt armen när jag ramlade av en häst. Men efersom jag var ganska liten så tyckte jag DÅ att det var hur illa som helst, haha. Men det tycker jag inte längre om man lyssnar på andras historier om brutna revben och punkterade lungor, haha.

2012-01-22 @ 13:19:07
URL: http://ungdressyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0