Emilia - sjukling

Ja, varit hemma från skolan idag då jag knappt kunde prata i morse då jag hade så himla ont i halsen.
Hostar hela tiden, igår på Usmötet fick vi några vittnen Hahah! <3
Jag sov inte så mycket heller pågrund av hostan + att jag fick ont i magen. dock är det borta nu!
Jaja, nu kan jag iallafall prata, och hostan har varvat ner lite eftersom jag just nu dricker Te...
nu undrar jag bara 1 sak. var är Ammi? :o<3
ja, hon kommer väl tillbaka snart.

SAKNAR NI HENNE? :D

alla svarar, kan vara bra för henne att veta att vi GÖR DET!!!!!


Kommentarer
Postat av: Tilda Larsson

Amandas inlägg, outfits och allting är mycket saknat... <3

2012-01-18 @ 14:31:51
URL: http://nlryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0