Emilia - svar på frågor

Ja, nu tar jag tag i det som ska göras!
Frågor av anonym:
1: Hur gamla är dina ponnys?
jag har ingen egen ponny, men amira är född 1999 och kotten född 1998.
2: Hur många unika läsare har ni som rekord?
över 50
3: hur många sidvisningar har ni som rekord?
typ 200
4: tycker ni att den frysta regeln i TR är onödig? skriv eran åsikt om ämnet.
jag tycker den är helt stupid, att man inte får tävla i sin nyinköpta utrustning. jag tycker också att svenska ridsportförbundet går utför då det bara kommer korkade regler från dom nu. titta på på de höjda licenserna? :Oo
5: varför har ni en sån bra blogg?
Hahah, denna gjorde min dag, men tack så mycket! <3
ps: eran blogg ÄGER!!!
tackar!
frågor av ...
1: varför valde du att starta blogg med just amanda?
för att amanda är superdupersnäll och hon och jag är bra kompisar!
2: uppdateringen är dålig. varför?
för att amanda inte har tid att blogga + att jag inte har någon motivation just nu. men jag känner att vi snart är pågång igen!
3: gör du headers om nån frågar?
Ja, det gör jag.

frågor av Detdu!!
1: har du ramlat av Amira någon gång?
Jo, faktiskt !
när vi badade och hon slängde sig upp i luften, och jag flööög.
2: hur många gånger har du ramlat av? om du kommer ihåg, skriv det. skador?
Jag har ramlat av ca. 10 gånger.
ja, jag har skadat mig en gång, på en hopptävling. jag bröt armen.
3: har du gått omkull med en häst någongång?
nej det har jag inte.
4: är du bra på att baka? (haha)
HAHA, ja ibland, men inte alltid. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0