Emilia - Svar på kommentar - hur gör jag mina outfits? del 1

om ni inte ser så står det: "Hur gör du egentligen dina Outfits? Så sjukt snygga är dom, ge mig lite tips! Jag vill se en Marinblå outfit... kan du fixa det?"

svar:
Tack så jättemycket för din fina kommentar. självklart ska jag ge dig lite tips.
- Hur gör man egentligen en bra outfit, med snygga nyanser som faktiskt ser bra ut?
Jo, jag går alltid in på google och söker på en snygg produkt, tex. Marinblått Schabrak.
flera tusen träffar, woop woop! fullträff.

Jaja, jag tog ett från Kyro Riding gear. snyggt som tusan.
jag sökte på Marinblått schabrak Kyro riding Gear.

sen tar jag den andra bilden högst upp från vänster, sparar och skär ut den snyggt. jag kopierar sedan bilden och klistrar in den på min påbörjade outfit! :D
Nu har jag en grund kan man säga. nu ville jag ha ett par snygga benskydd, och jag väljer då ett par John Whitaker. jag är ju kär i JW...
jag sökte på Marinblåa John Whitaker Benskydd.

om ni kollar på tredje raden, den första bilden. beskärde och klistrade in på min outfit.
Snyggt!
Nu ville jag ha ett par boots. ett par från Professionals Choise. mumma.
Jag sökte på Professioinals Choise Royal Boots.

jag tog den sjätte på andra raden, markerade den, kopierade osvosv och klistrade in på min outfit.
som ni kanske ser så matchade den inte bra med schabraket, men nu fick det gå ändå! :)
jag ville också ha ett SILVRIGT pannband, då passpoalen på schabraket passade superbra till det.
jag tog också ett par vita Pioneer. sjukt coola ridstövlar!
nu får ni helt enkelt söka igenom hela google och leta efter ett par vita ridstövlar.
jag orkar inte printscreena och så längre :pp
jaja, nu börjar min outfit ta form iallafall.
Så ni får se nästa del imorgon! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0