Emilia - varför?

Många av våra läsare undrar nu varför jag bara byter häst sådär på ett klick.
det ska jag nu berätta för er.
Amira och jag var ett riktigt bra team , jag kände verkligen det. men jag känner att hon är väldigt, eller ganska, enkel i ridningen, iaf i hoppningen, så jag kände att min utveckling kom ikapp lite grann.
men som många av er tror så ska jag INTE sluta rida henne, det skulle jag inte klara. jag kommer rida dressyr på henne och starta någon tävling i det. kanske någon hoppning också, det får framtiden bestämma, den som väntar får se.
Pasadena är verkligen en ponny för mig, jag känner det.
mjuk, pigg busig och med en otroligt stor vilja. en riktig emiliaponny helt enkelt.
Han kan hoppa. vi måste bara lära känna varandra, jag kommer inte tävla förens vi känner varandra och känner mig SÄKER.
men du, Ronja Amira, jag kommer alltid älska dig, därför ska du ha kvar dina bilder i headern och ditt presentationsinlägg på bloggen. det är du värd älskade vän. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0