Om Amira

Ronja Amira | född 1999 | Svensk Ridponny | Mörkbrun
Amira är en ponny som kan typ allt.
dressyr, hoppning och att springa och busa i skogen, hon är ganska pigg att rida på hoppträningar, segar ibland ihop sig på dressyren och blir stark som sjutton på hopptävlingar. 3 helt olika sidor - men det tycker jag är posetivt!
Med amira så har JAG tävlat 1 LD, 1 LC, och 2 stycken 60-cm:ers tävlingar, varav 1 av alla dessa var felfria.
varför?
Jo för att jag klantat mig. Hon kan så otroligt mycket om man bara låter henne göra det hon vill.
på tävlingar blir hon riktigt stark och det ser verkligen ut att jag drar och sliter henne i munnen men så är inte fallet. hon är väldigt orolig i munnen, ni kan fråga mina kompisar haha!
hon är en av mina bästa vänner och man kan bli på mycket  bättre humör om man bara står där inne i boxen och myser lite med henne. då blir allt bra för några minuter. <3
här kommer 1 film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0