åherre

Hej , jag har inte hunnit blogga på några dagar för jag har haft sena träningar osv. Men nu är jag tillbaka och sa berätta lite om ridpassen!

Måndag: Han vilade .
Tisdag: Jag red för Åse och han var SUPERPiGG men han lysnade iaf ! Vi hade lösgörande och han vart lungnare i slutet ♥ Vi skulle gå snett igenom och sedan gå över 3 travbommar . Hehehe inte lordens starka sida det med bommar..
Onsdag: Jag red för Kicki A . På frammridningen var han som en DRÖM! Och så var han det under hela passet , Han äldade inte upp sig eller nå ♥ Sedan hoppade vi en 95 -90 bana och han vart lite busig men ej het!


Nu taggar jag och han till på lördag! Emilia kommer att sova hos mig imorgon och följa som hästskötare som n kanske har hört :D Kommmer bli AZUM att ha emilia med sig !

Kommer mer snart ! HEYDÅÅ


// Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0