lite felformulerat

Hej alla ! :)
Tack för alla fina kommentarer här på tb, börjar jag med att säga.
Men sedan fick jag en ganska intressant kommentar som jag tar i ett litet inlägg då hon inte skrev sitt namn eller något.
Ja, jag nämner att jag inte alltid uppskattar bortskämda personer.
vet ni varför?
Jo för att det finns folk, en ganska liten summa (notera LITEN) som inte alls uppskattar livet dom lever. Dom har en ponny, dom får allt dom pekar på och föräldrarna är med som hästskötare på tävlingar etc.
Jag tycker man ska uppskatta det man har istället! Var glad, tacka din mamma och pappa varje dag och tänk varje kväll vilken TUR du har som har allt detta, för det finns folk som inte har något faktiskt.
så håll god min är mitt tips! ♥
/ Emilia S

Kommentarer
Postat av: Hannah

Kan hålla med dig till viss del de du skriver om att de är många som inte alls uppskattar de dom får av sina föräldrar. men det finns samtidigt dom som inte behöver peka på saker för att få dom, man kanske inte har bett om dom finaste hästarna heller eller nå liknande :) och självklart måste ju föräldrarna följa med på tävlingarna, annars går det ju inte alls.



tror det är många som uppskattar det dom har och tackar sina föräldrar, men vem vet :)



Mvh Hannah

2012-03-15 @ 12:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0