lite info för nya läsare • Emilia Samuelsson

Emilia Samuelsson är namnet, bosatt i norrbotten med en ridande mamma samt fotbollsspelade pappa och lillebror.
är i stallet 6-7 dagar i veckan men tröttnar aldrig, har inte en egen ponny men rider ca. 3-4 gånger i veckan.
Hästen jag rider mest på samt ska ut och tävla med iår (förhoppningsvis) heter Ronja Amira, född 1999 och är ett sto som är renrasig New Forest men som tyvärr är registrerad som Svensk ridponny i sverige.
Hon hoppar jag med varannan vecka i hoppgrupp för ridskolans verksamhetschef Stina Öhman som är en superbra instruktör.
målet med henne i år är att nolla LD och göra oss klara för en LCdebut om nåt år :p
hoppträning igår med småhinder samt en liten omhoppning.
rider också en ponny vid namn Oboy som är född 1990 och ägs av Wilma Byberg. Rider honom oftast 1 gång i veckan.
han kommer inte nämnas så mycket här dock.
Red förut också en underbar ponny vid namn Belial, kallad kotten på ridklubben (Vanja Mi - Hults Sputnick). men nu har jag blivigt både för lång och för gammal så rider honom endast ibland.
han har lärt mig supermycket och jag hoppas jag lärt honom något också. Fast jag har ju lärt honom buga samt puss och han kan även lyfta hoven på kommando ♥
mitt 13-åriga liv är alltså väldigt fullt med djur och kompisar, vill ni veta något mer så är det bara att fråga! :)


Kommentarer
Postat av: Fanny

Vad bra med information för oss som inte följt bloggen så länge! Fin blogg ni har :)

2012-03-09 @ 19:49:55
URL: http://fawila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0