Lördag • hoppa med kaninen + fota + tjejkväll = kul dag

Godmorgon!

Fullt upp idag, har dock fixat några tidsinställda under dagen, dom kommer lite utspritt under dagens lopp.
nu ska jag bege mig mot stallet med Lasse och hoppa lite där med några andra, det kommer bli kul, han har inte hoppat ordentligen på 1 månad tror jag? det har ju varit fullt med snö överallt...
sedan ska jag kanske fota ridskolehästar eller något annat roligt så ni får nya bilder att kolla på , det var ett tag sedan!
det kommer lite från Janeträningen, men dom kommer någon annan gång.
Mamma ska rida kurs med den nya ridskolehästen idag, balsas, så henne ska jag kolla på också då. :)
kvällen består av tjejkväll med mysigt sällskap, film och mycket pepptalk, vilket kommer bli perfekt.
2 random arkivbilder på min söta sak ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0