Träningar


Detta är cornelias outfit imorgon, tror att det kommer bli super fint på Yoghurt:) kommer nog att fota ! men vill ni se bilder då? men red iaf  lorden ldag, han var superfin och samlat hela passet  :D Tränade volter och halter från trav, men jag red inte så länge för att der var så sörjigt och blött på ridbanan:/´Sedan hjälpte jag henne och packa till träningen , så nu är ALLT klart för att fara till klubben :) Ska nog även se på alla Jane träningarna  , jag och Lorden hoppar över denhär gången , men vi kanske ska till råne eller nå och tävla :P Det blir min och lordens första Lokala tävling men jag har ju tävlat på kulbben upptill LB :) men nu ska jag gå och göra några tidsinstälda osså , men vi får seeeeeeeeeee


// amandacarlssson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0