trött och slut

Ååå, känner mig helt slut. Jag har typ gått 7km och sedan haft snölekar i 1m djupsnö (puuussst). Men ska forstätta med det jag gjorde igår :D men iaf så följde corran med till rasis och vi har planerat det såhär:
1.mocka ponninas boxar.
2.fylla vatten och hö.
3.hämta in ponnyna!
4.borsta av och mysa lite med dom före vi rider.
5.skrittafram i skogen.
6. rida lite i banan.
 Och sedan får  vi se live vad som händer. Jag skulle vilja göra nå roligt ikväll men vet inte vad! haha..



Är det någon som vet var man kan köpa  ridbyxorna ?! HJÄLP MIG?

//amanda

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag tror inte dom går att köpa nå mer om jag kommit ihåg rätt...?

2012-03-24 @ 00:25:05
URL: http://lulearyttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0