svar på frågestunden

 

hm.. vad har du för mål med ponnysarna inom 2012 är slut?
Svar: rida en felfri LB på tävling.
vad är din favorit outfit av dom du har och varför?
Svar : det var en bra fråga , men jag älskar min oranga :)
hur skulle din dröm outfit se ut om du fick välja ad du ville?
Svar : vet inte :)
ah, kanske inte så roliga frågor men jag har noll fantasi, hihi! ;)

FRÅGOR! :D

klänning eller kjol och linne?
Linne
godis eller chips?
Chips
kaniner eller hundar?
Hundar
tävla eller mocka?
Båda
sitta eller stå? ;)
Jag är lat, sitta :P
vatten eller mjölk?
Jag älskar mjölk <333
sand eller grus?
sand
stranden eller skogen?
stranden
läsa eller räkna?
Läsa
hoppa eller dressyra?
Båda
barbacka eller sadel?
Barbacka
häst eller ponny?
ponny
busa eller plugga? ;))
BUSA
hosta eller nysa? ;)
NYSA!
sushi eller korv med mos? ;)
Sushi
vad tänker du på när du hoppar lorden?
Att vara mjuk och följsamm i mina rörelser
vad tänker du på när du hoppar yoghurt?
Samma men gasa lite mer :)
vad tänker du på när du halkar? ;))
Ajj :D
hur många gånger har du ramlat av?
Slutat räkna
vad heter du i mellannamn?
Tindra amanda maria carlsson :)
när folk skriver elaka kommentarer, tar du åt dig då?
Jag skiter i dem totalt oftast
när folk säger att du ser bra ut tar du åt dig då??
jag vet faktiskt inte :S
om du hamnade påen öde ö och fick bara en person med dig, vem skulle det va?
Tilda
om alla du känner skulle hoppa ner fö ett stup skulle du de me?
nej
hur kan du alltid va så snäll och glad??? :D
Hahaha, du är ganska sööt du !♥
vem är du kär i?
Deduu ..
vad heter den kille som är snyggast i din klass?
Alla är helt azum♥
om du fick resa till U.S.A. skulle du göra de då?
Ja :)
om du fick skulle du vilja fortsätta tävla med yoghurt då?
Både jag och nej , om jag vart kortare så skulle jag såklart vilja det !  
vilka är dina favvobloggar?
PONNYSANNING <3333333
vilken är din favvoläsk?
Kallesprätt
vilken är din favvogodis?
Gillar allt godis :)
kan du lägga upp lite fler bildbomber? det är så kul med biildeeer! ;D
Såklart <33
hoppas att de va nog med frågor ;)

Hur högt har du hoppat som högst på enkelhinder?
drykt 130 com
Med vilken ponny?
Lorden
Hur länge har du ridit?
9år
Vad är din bästa placering?
1a
I vilken klass?
LD eller LC :)
:)



Vem i din klass hatar du mest?
Svar : Det vill jag inte prata om :P
Vad gillar du för mat rätt?
Svar: Jag älskar Sushi :D

Frågor:

1. Älskar du nån? Ja
2. Har du egen häst? Ja
3. Hur många gngr i veckan är du i stallet? runt 5 gånger :)
4. Är du oskuld? Inget jag vil prata om på bloggen .
5. hur mycket väger du? Hr ingen aning , ganska mycket gissar jag :D
6. Var bor du? I MIN BREVLÅDA

// amanda carslsson


Kommentarer
Postat av: Erika och Tilda

Nu är veckans blogga avgjord, kika in och kolla vem som blev vinnare denna vecka :-D Kram!

2012-03-18 @ 14:30:39
URL: http://nlryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0